錦駿苑 範例 - 3

錦駿苑 範例 – 3.一房單位 | 現代北歐

【開放式單位 現代北歐風

錦駿苑 範例 – 3

Design Plan.設計方案

 

實用面積:311呎

設計風格:現代北歐

間隔組合:一房單位 (開放式單位)

居住人數:2人居住

 

✨這設計師竟然能夠將開放式單位設計出兩房的間隔。 連同業主總共有三位家庭成員,各自都需要獨立私人空間,以及一個聚會嘅空間。究竟設計師點樣靈活運用既長又狹窄嘅空間呢?今次就帶大家睇吓設計師點樣完成呢一項設計啦!✨

 

♠️ 玄關 – Entrance

近門口設有C形櫃,方便業主出入門口拿取出門四寶[鎖匙、銀包、電話、口罩],同時為了省卻空間,設計師做了一組到頂櫃收藏餐桌,增加客廳的活動性。

 

♠️ 客飯廳 – Living / Dining Area

電視牆壁的設計也很有特色,使用白色和藍色作配搭兩個顏色中間是用金色條子作為分隔。設計視覺上更優雅。電視櫃採用掛牆形式,令到空間唔會有厚重的感覺。而飯枱安排在靠近窗邊的位置,這方式可以喺食飯嘅時候望窗出邊嘅景觀。為咗靈活運用空間,設計師設計左一個櫃,在客廳方面下半部份可以存放雜物同書本,令一邊睡房上半部份可以擺放衣物。咁樣就可以解決間因隔牆減少嘅實用面積,空間運用更靈活。

 

♠️ 主人房 – Master Bedroom

為咗收納更多物件,睡房做了兩層嘅地台,可以收納大型物件。另外牆身裝上一個掛牆枱,需要使用嘅時候可以打開作為工作枱,不需要是可以摺下,節省空間,同時走去露台出入方便。

 

♠️ 廚房 – Kitchen

由於要避免入屋見門嘅問題,廚房空間有限,所以廚房使用了巴士摺門,開門嘅時候唔會阻擋到使用空間。內裏物料主要使用淺色木紋及地磚,煮食牆身採用不鏽鋼版,方便清潔。

 

♠️ 浴室 – Bathroom

浴室門口採用隱形門,與藍白色配金色條子特色牆融合。浴室地板使用木紋磚,視覺上感覺溫暖,牆身使用了北歐風格藍色磚另一邊使用白色大理石文磚。設計師採用了坐枱啞面洗手盆,感覺型格之餘打理亦簡單易整潔。

 

這次的分享希望各位喜歡,有你的支持未來我們會更努力推出更多個案分享以及設計方案分享。感謝大家,如果你喜歡這次的分享,記得點讚留言及分享以及訂閱我們的頻道